GIMCANA HISTÒRICA A CICLE SUPERIOR!!!

En motiu de la inauguració del projecte d’escola “Ens vestim d’història”, l’alumnat de 5è i 6è va dur a terme una gimcana històrica que consistia en un seguit de proves.

Aquestes estaven contextualitzades en esdeveniments molt representatius de l’edat moderna i l’edat contemporània: el descobriment d’Amèrica, el barroc musical, la revolució industrial, la revolució francesa… I és que, a cicle superior, són aquestes les etapes que treballarem a fons!

Cliqueu a la imatge i us portarà a una petita representació de fotografies de la gimcana històrica!