First Lego League

Aquest curs 18_19 les alumnes i els alumnes de sisè tenen un nou repte. Un repte que fins ara cap altra promoció havia pogut fer: participar en la First Lego League.

El projecte Fisrt Lego League té diferents objectius:

• Preparar els joves en les noves tecnologies.
  • Proporcionar-los elements transversals que fan que es treballin diferents àrees i valors amb la robòtica com a protagonista.

Després de moltes setmanes de treball i preparació arribarà el gran dia de la presentació. Un esdeveniment que té 15.000 participants, 1.900 equips i 34 tornejos en 25 ciutats. Per aquestes raons el projecte FLL és sòlid i té un suport i garantia d’institucions educatives com la UPC i UAB i entitats de promoció de la innovació.

Per ara, estan a les fases inicials, però això ja comporta molt de treball i una gran capacitat per col·laborar, cooperar, dialogar… per arribar a les millors solucions i propostes amb el consens i les aportacions de tots i cadascun dels nens i nenes del grup.