Anem a MERCABARNA !!!!!

Entre colors , aromes , vehicles i moltes moltes persones, els nens de 3r i 4t ens hem endinsat en el gran món de MERCABARNA.  Superat el peatge del gran mercat, hem gaudit d’una jornada plena de sensacions i de coneixements nous.

En Theo i en Juan Pablo, el nostres guies i instructors per aquest laberint de carrers i grans naus, ens han donat la versió més divertida d’uns sabers indispensables respecte a les hortalisses i les fruites. I amb ells hem passejat per les naus on els comerciants venen els regals que dia a dia ens ofereix la terra.

Hem vist, hem tocat, hem olorat i també hem degustat. Joc de sentits tot plegat, per acostar-nos tots junts a aquesta nova experiència a les nostres vides i per conèixer que molt a prop nostre hi ha el més gros dels mercats

Aquí en teniu alguna mostra:  fotos

SALUTACIONS :  3r i 4t

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *