Visita als Instituts

A mitjans de curs els alumnes de sisè ja comencen a pensar en l’institut. Han de prendre una decisió que els marcarà el principi d’una nova etapa. Per això, els dos instituts públics de Molins, el Lluís de Requesens i el Bernat el Ferrer, ens van obrir les seves portes per explicar-nos i ensenyar-nos el que els podien oferir cada un d’ells. Van ser dues visites molt interessants on van poder veure el dia a dia de l’institut. A més a més, ens van rebre i ens van acompanyar a la visita alguns dels exalumnes de l’Alzina.
Els dos instituts els van agradar molt, arriba una difícil elecció, però vagin on vagin, estem segurs que els hi anirà molt bé.