El DENIP a cicle de grans

El DENIP és el dia escolar de la no violència i de la pau que se celebra el 30 de gener. Aquesta data és en commemoració al naixement de Gandhi.

Els infants de la classe de 4t han realitzat tres tallers on hem experimentat i reflexionat com se sent una persona quan li envies missatge d’odi i missatges positius. Quan li envies missatges d’odi, es pot sentir malament, trista, ofesa o no sentir res. I quan li envies missatges positius la persona es pot sentir feliç, estimada, escoltada, contenta, i també depèn de la persona. Hem de tenir en compte el sentiment dels altres i si no ens agrada que ens facin una cosa, nosaltres tampoc fer-la.
Ens hem inspirat amb l’artista Keith Haring en crear diferents figures de persones amb diferents missatges.

D’altra banda, les classes de 5è i 6è van treballar en grup a una persona representant de pau i després ho van exposar davant de la classe. A continuació deixem els enllaços per veure les presentacions que van fer per treballar el DENIP! ☺

Presentació 5è

Dia Pau 6è 22-23