CICLE DE PETITS: EL BOSC

Cada setmana sortim al bosc del voltant de l’escola. Tenim els nostres racons preferits! Fem cabanes, juguem amb pedres i pals, ens enfilem als arbres resistents al nostre pes i pugem fent fortes les nostres cames i baixem per tots els tobogans que el bosc… Llegeix més»

ESPAI MIGDIA

Benvolgudes famílies, durant aquest curs tan especial hem pogut dinamitzar un munt de tallers opcionals per poder oferir a cada pati.
La rebuda de cara als infants a estat molt bona, totes i tots hi volen participar. Hem treballat amb materials nous, materials reciclats i amb… Llegeix més»

CONCERT D’HIVERN 2020

Aquí us deixem una mostra d’allò que no heu vist del concert dels vostres infants.
Tot i ser un any estrany, hem tingut el vostre suport i els nens i nenes han estat tant nerviosos com qualsevol altre any. Tot i la distància, us hem sentit… Llegeix més»

PROPOSTES ECO PER PETITS

Hola famílies,
Aprofitant que Divendres 5 de Juny es va celebrar el Dia Mundial del Medi Ambient, aquesta setmana us portem unes propostes relacionades amb el tema que us poden ajudar en la tasca de conscienciar els infants sobre la importància de cuidar i estimar el… Llegeix més»

CICLE PETITS: JA ÉS DIMARTS

Hola famílies,
Feliç Dimarts a totes! Nosaltres tornem a ser aquí, com cada setmana, per presentar-vos noves propostes per si us animeu a fer-les amb els vostres fills i filles. Les d’aquesta setmana sembla que ens han sortit per art de màgia!

Per fer la primera proposta… Llegeix més»

REPTES MATEMÀTICS

Us proposem diferents reptes matemàtics per poder fer en família.
Aquests reptes tenen  com a objectiu poder oferir les reflexions I inspiracions perquè els infants
puguin descobrir un món matemàtic ampli, vinculat a
l’alegria d’aprendre i a la comprensió.

Esperem que podeu gaudir durant una… Llegeix més»

PROPOSTES PER GAUDIR

Com cada setmana, arribem amb propostes noves per a tots els gustos!
Com sabem que  una de les coses que us agrada molt fer a l’escola són les construccions, i a més a més sou molt imaginatius…. us proposem fer una construcció amb material que tingueu… Llegeix més»