Primària

SANT JORDI A L’ESCOLA

La setmana del 17 al 21 d’abril, vam treballar la diada de Sant Jordi a l’escola. Aquest any, el treball que hem fet des de l’escola ha girat entorn de la poesia i les emocions. Cada grup, n’hem treballat dues i hem escrit un recull de poemes. A més a més, al llarg dels dies, […]

SANT JORDI A L’ESCOLA Llegeix més »

El DENIP a cicle de grans

El DENIP és el dia escolar de la no violència i de la pau que se celebra el 30 de gener. Aquesta data és en commemoració al naixement de Gandhi. Els infants de la classe de 4t han realitzat tres tallers on hem experimentat i reflexionat com se sent una persona quan li envies missatge d’odi i missatges positius. Quan li envies

El DENIP a cicle de grans Llegeix més »

TALLER DE CASTELLERS

A primer i tercer hem rebut una visita molt especial, han vingut els castellers de Sant Cugat a fer-nos un taller. Ens han explicat com es compon la seva vestimenta i el perquè de tots els seus accessoris. També ens han ensenyat quines estructures utilitzen per poder muntar les torres i després ho hem practicat

TALLER DE CASTELLERS Llegeix més »

GOALBALL a sisè

El goalball és un esport que practiquen les persones invidents o amb discapacitat visual. És una alternativa inclusiva d’esport i activitat física. Com cada any, ens han fet un taller a Educació Física, una persona especialista en goalball que ve de l’ONCE. Els seus avantatges són: desenvolupar la percepció espaial, discriminació tàctil i auditiva, treball

GOALBALL a sisè Llegeix més »

LA MÚSICA A MANS D’INFANTS

Aquest any per Santa Cecília 14 alumnes de primària ens han ofert un gran concert. Per alguns d’ells era la seva primera actuació, el seu debut com artistes! Pensem que ho han gaudit molt i estem convençudíssimes que han fet gaudir a tot el públic! Moltes gràcies per portar la música a l’escola! Sou uns

LA MÚSICA A MANS D’INFANTS Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut