8 DE MARÇ: DIA INTERNACIONAL DE LA DONA

La setmana passada ens va venir a veure una persona molt especial, la Guala, una ponent experta en perspectiva de gènere.

Aquest 8 de març, Dia Internacional de la Dona, treballarem a l’escola la CONSTRUCCIÓ SOCIAL AMB UNA NOVA PERSPECTIVA DE GÈNERE. I, per tant, és necessari un marc teòric que ens ajudi a transmetre aquest valor al nostre alumnat.
Aquest any ens centrem en els nous models de masculinitat.

Possiblement, us estareu preguntant per què fins i tot el dia de la dona parlem d’homes. Per tal d’aconseguir l’equitat de gènere, cal ser conscients de molts factors socials implicats i dinàmiques establertes amb les quals cal trencar.

Si esteu interessades i sou persones sensibilitzades amb una construcció social justa, us recomanem aquest enllaç.

Siguem persones proactives pel canvi!