SANT JORDI A L’ESCOLA

La setmana del 17 al 21 d’abril, vam treballar la diada de Sant Jordi a l’escola.

Aquest any, el treball que hem fet des de l’escola ha girat entorn de la poesia i les emocions. Cada grup, n’hem treballat dues i hem escrit un recull de poemes.

A més a més, al llarg dels dies, també hem gaudit d’activitats de promoció de la lectura: es van fer trobades entre padrins i fillols per explicar contes i vam intercanviar llibres que ens agraden molt.

Per altra banda, l’alumnat de sisè va muntar la ja tradicional parada de llibres de segona mà, plantes i punts de llibre. Amb la recaptació, podran finançar la seva sortida de final del curs.

Finalment, el 21 a la tarda, vam poder gaudir de l’espectacle del grup de cinquè. Que ens van oferir una historieta sobre les emocions basada en la història de Disney “Inside Out”.