P3-P4-P5:
  • Sensibilitac musicaló: Escola de música contrapunt.

Informacio: Arnau -> 608987287

• Patinatge: Amb monitor del Club de Patinatge Artístic del Vendrell.

Material: patins i proteccions si en teniu!

• Anglès: Aprendre anglès a través de la conversa, la música i el joc.

Material: Llibre metodologia bilingüe + cd música + enganxines + fitxes + joc pop-outs (18€).

• Multiesports:els mes petits de la parellada faran diferents esports durant la tarda dels dimecres.
  • Manualitats:totos el divendres els més menuts podran experimentar, construir i reciclar.
  • Ball:continuarem fomentant uns/es grans ballarins.
1r-2n-3r-4t-5è-6è:
  • Clarinet/Saxo/Guitara Escola de música contrapunt. Els alumnes tenen la oportunitat d’aprendre a tocar un dels instruments que oferim aquest curs.

Informacio: Arnau -> 608987287

• Informàtica: Als alumnes de cicle inicial els ensenyarem a navegar per internet i als alumnes de cicle mitjà i superior els ensenyarem a millorarla composisió d’un POWER POINT.
  • Anglès: impartida per una mestra de l’Escola Oficial d’Idiomes. Aprendre anglès a través de la conversa, la música i el joc.
  • Patinatge: Amb monitor del Club de Patinatge Artístic del Vendrell.

Material: patins i proteccions si en teniu!

• Ball:continuarem fomentant uns/es grans ballarins.