PROA+

L’Escola La Muntanyeta ha estat seleccionada CENTRE PROA +. Això vol dir que l’escola rebrà per als cursos 21/22, 22/23 i 23/24 una important dotació econòmica per a cada un d’aquests cursos que farà possible engegar nous projectes amb nous materials que siguin motivadors per… Llegeix més»

Llengua oral anglesa

A 2n seguim insistint en la llengua oral anglesa i sobretot en comunicar, una habilitat essencial pel nostre dia a dia.
Per aquest motiu els nens i nenes estan practicant una petita conversa amb preguntes i respostes d’informació personal.
Estan molt entusiasmats al veure que són capaços… Llegeix més»

Línia de vida

Al llarg de maig i juny a Medi Social hem treballat les Etapes de la Vida, i hem fet el nostre arbre genealògic i la nostra línia de vida, amb els esdeveniments que hem considerat més importants.
Llegeix més»

El cos

A Medi, a banda del Projecte d’Animals Marins, estem treballant el cos.
En una sessió de Plàstica la Sandra va resseguir la silueta d’una companya per després poder-la pintar de colors. A la hora de Medi, van posar els noms de les parts del cos.
Un altre… Llegeix més»

La Primavera

La primavera emergeix dolça i tendre…. i una tarda decidim anar a passejar per gaudir del nostre entorn.
Va ser fantàstic!!! Les vinyes amb els seus pàmpols tendres i verds…. i els camps estaven florits.
Vam trobar quantitat de flors: roselles, l’espiga d’ordi, la flor de l’all,… Llegeix més»

L’Amistat

A 1r A durant les hores de tutoria i de Valors, estem treballant l’amistat: el valor  de l’amistat, quines qualitat té un bon amic, què ens agrada dels amics i amigues…..
De moment hem començat per fer un mural cooperatiu del que crèiem que és l’amistat.
Llegeix més»

Instagram!

Estrenem Instagram de l’Escola La Muntanyeta. Anirem penjant algunes de les notícies més rellevants que es produeixen al centre.
Ens podeu seguir a Instagram com a Escola La Muntanyeta.
Poc a poc ens anem digitalitzant…
Som-hi!

Activitats de P4

OFICIS
Amb l’objectiu d’apropar als nostres infants al món del treball dels grans, hem organitzat tot un seguit de sortides i d’activitats que els han ajudat a tenir una visió molt viva dels oficis. Aquí us deixem un petit tastet.
CAMP DE VOL
El dilluns 12 d’abril vàrem… Llegeix més»

Paul Klee

Al llarg d’aquest mes, a les sessions de Plàstica, hem estat mirant l’obra del pintor Paul Klee. Hem aprés que les principals característiques de la seva pintura són que moltes estaven fetes utilitzant formes geomètriques. I una altra és l’ús del color; els seus quadres… Llegeix més»