Dia de la PAU

Benvolgudes famílies,

Aquest dissabte dia 30 de gener s’ha celebrat el Dia Mundial de la Pau al món, i dos alumnes de l’escola el divendres dia 29 de gener van llegir per megafonia aquest escrit que ara us enviem amb la finalitat de reflexionar plegats sobre aquest tema. En acabar vam escoltar l’himne de la Pau, El Cant dels Ocells. Tanmateix, al llarg d’aquesta setmana els/les tutors/es han realitzat diferents activitats en relació a la Pau.

“Vivim en un món on les guerres, les agressions, la violència entre persones de diferent gènere o de diferent raça o cultura encara hi són massa presents. Un món on molts nens i nenes  no disposen d’un entorn tranquil, sa i còmode on aprendre, créixer i viure. Un món, que en molts indrets, està orfe d’amor.

Amb aquestes paraules volem arribar a tot el món, des dels més pobres i humils fins als més rics i poderosos.  Tots i totes tenim a les mans el nostre món, el nostre planeta Terra. Un planeta que molts i moltes miren de destruir faltant el respecte o no volent solucionar les coses des de l’amor, la pau i el diàleg.

La millor eina per combatre tot això estem segurs que és l’educació. Nosaltres tenim una escola, tenim una família i un equip de mestres que ens ensenya com actuar des de la bondat, amb respecte cap a tothom i amb intenció de pensar també amb els i les que ens envolten i no sols en nosaltres mateixos.”