Conferència: L’Esquirol

AVUI LA NÚRIA ENS HA FET LA CONFERÈNCIA DE L’ESQUIROL. HO HA FET MOLT BÉ I HEM APRÈS MOLTES COSES, A MÉS A MÉS HEM FET UN EXERCICI DE IOGA COM SI FOSSIM ESQUIROLS I HA SIGUT MOLT DIVERTIT.
MOLTES GRÀCIES NÚRIA!

Dia internacional de les dones i les nenes en la ciència.

Per celebrar aquest dia, l’alumnat de 6è de primària a participat en l’acte ·#100tífiques en una xerrada amb la química Núria Bonastre Gilabert on ens ha parlat de la seva vida, les seves passions i la seva feina en l’empresa internacional BASF.

Us deixem el vídeo de la xerrada i l’enllaç a la pàgina web: donesiciencia.cat

Campanya de la fruita al gener

Els dies 21, 22 i 25 de gener podran esmorzar: mandarina, poma i pera. Els alumnes tenen una cartellera on poden consultar la fruita que es repartirà  cada dia (en… Llegeix més»

ELS PASTORETS DE 2n

Malgrat el Covid i les mascaretes, els Pastorets han tornat un any més plens d’alegria i il.lusió. Com aquest any les famílies no heu pogut viure els Pastorets a l’escola els Pastorets aniran a casa vostra. Us convidem, doncs, a gaudir de l’espectacle que amb… Llegeix més»

Els nostres Pastorets

Tastet del que trobareu el proper dilluns a la web… Els pastorets!!!

Nova rotació de patis

Famílies:
Amb una miqueta de retard (disculpeu les molèsties) us deixem aquí un paddlet on podreu consultar com hem organitzat les zones dels patis als tres torns, des de P3 a 6è. Veureu que les rotacions d’Educació Infantil i les de Primària segueixen un calendari diferent.… Llegeix més»

Calendari d’Advent

Volem compartir amb totes les famílies una activitat molt especial que començarà el dia 1 de desembre i que finalitzarà el dia 24, el Calendari d’Advent.
Cada dia a primera hora del matí, els nens i nenes de P5 a 4t comptaran, a través del Calendari… Llegeix més»

Campanya fruita a l’escola.

Aquest mes tornem a gaudir de la campanya de fruita a l’escola pels alumnes de Primària. Els nens i nenes podran esmorzar: mandarina, raïm, poma golden i poma bicolor.
Recordeu que podeu portar altra fruita de casa.
Bon profit!!!