Setmana literària a l’escola. Celebrant la llengua catalana i la literatura.

Compartim amb tots vosaltres el gran èxit que ha estat la Setmana literària a la nostra escola. Ha estat una setmana plena d’activitats emocionants, celebrant la riquesa de la llengua catalana, la literatura i les arts.

El divendres passat, vam iniciar aquesta festa de la paraula amb l’entrega dels Jocs Florals de l’escola, organitzat per l’AFA. Un gran esdeveniment on els nostres estudiants van demostrar el seu talent i passió per l’escriptura, la poesia i el còmic.

Continuant amb l’esperit literari, el dilluns, els alumnes de quart van presentar l’obra “I si imaginem un altre Sant Jordi?”, transportant-nos a un món de fantasia i creativitat.

A més, durant tota la setmana, l’alumnat de tercer ha dut a terme una activitat molt especial. Han fet representacions de contes tradicionals per a l’alumnat d’educació infantil i cicle inicial de la nostra escola, de l’escola Garrofins i també han visitat totes les residències d’avis de Moià. Aquesta iniciativa ha estat una manera encantadora de compartir la màgia de les històries amb els més petits i d’apreciar la saviesa i l’experiència dels nostres avis.

I com no podia ser d’altra manera, el dimarts 23 d’abril, Dia de Sant Jordi, vam omplir els carrers amb el nostre amor per la lectura. Amb orgull, vam participar en un matí de lectures al carrer, on tots els estudiants de les escoles de Moià van compartir històries i poemes, creant un ambient màgic i inspirador.

A la tarda, vam continuar la celebració amb una jornada dedicada a les llengües, una part fonamental de la nostra identitat. Les famílies de l’escola ens van captivar amb contes en diverses llengües, recordant-nos la bellesa de la diversitat lingüística. A més, vam tenir l’oportunitat de explorar l’exposició de les llengües de la nostra escola, on els contes de tots els idiomes que es parlen a l’escola van prendre vida. I per acabar, vam animar-nos amb el joc de la Queta i vam ballar amb ritmes africans amb Valo’s Style, una experiència enriquidora que ens va connectar a tots a través de la música i el moviment.

En resum, ha estat una setmana plena d’emocions, aprenentatge i inspiració. Agraïm a tots els qui han contribuït a fer-ho possible i esperem seguir celebrant la nostra passió per la literatura i la diversitat cultural en els pròxims esdeveniments.

Gràcies per formar part d’aquesta meravellosa comunitat escolar!

Us deixem algunes imatges d’aquests dies:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *