Medicaments

La normativa vigent estableix que els mestres no podem subministrar cap tipus de medicament sense haver complimentat el corresponent procediment d’autorització, per tant, en aquestes circumstàncies no podrem atendre indicacions telefòniques dels pares.

Si un alumne ha de prendre medicació, i és imprescindible que ho faci durant la jornada escolar, haurà de presentar el certificat mèdic i una autorització signada de la família.

DESCARREGAR AUTORITZACIÓ

El Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, d’acord amb la Societat Catalana de Pediatria, ha dictat una directriu que aconsella l’administració de PARACETAMOL als alumnes en determinades circumstàncies. A començament de cada curs rebran informació sobre el tema i es demanarà que signin la autorització corresponent.