VIDEO PRESENTACIÓ NOVA AMPA

VIDEO PRESENTACIÓ AMPA

Benvolgudes famílies,

La nova AMPA del centre està començant a funcionar. Les persones que la formen estan dedicant el seu temps i el seu esforç treballant per l’escola en uns moments de dificultat afegida per la pandèmia. Ells i elles volen compartir amb vosaltres un vídeo de presentació i de benvinguda perquè els pugueu conèixer. Més endavant us explicaran els beneficis que té pertànyer a l’AMPA i com col·laboren en l’organització de diverses activitats del centre.

Escola i AMPA necessiten de la participació de totes les famílies per poder avançar així que us convidem a conèixer primer les persones i després a formar part del grup.

VIDEO PRESENTACIO

Us anirem informant en properes comunicacions.

Moltes gràcies.

AMPA ESCOLA JOAN MARAGALL

DIRECCIÓ ESCOLA JOAN MARAGALL

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *