Acollida 23-24

L’acollida és un servei que pretén donar resposta a les necessitats d’aquelles famílies que per circumstàncies laborals o d’altre mena no poden atendre als seus fills en l’horari que va des de les 8:00 del matí a les 9:00 hores.

El servei estarà a càrrec de monitors/es.

La dinàmica de l’acollida pel matí, serà la següent: el monitor/a rebrà als nens i nenes a la porta de l’escola i seguidament es passarà a l’espai escollit per realitzar aquesta activitat: (Biblioteca, Menjador, altres sales).

Durant aquest temps hi haurà la possibilitat d’esmorzar, fer els deures o realitzar les activitats que estarien programades per racons setmanals, per exemple: dibuix, ludoteca, contes, jocs de taula,..

La inscripció a l’activitat, tant de forma mensual com esporàdica es farà a la mateixa escola.

PREUS CURS 2023-2024

Els preus per aquest curs són els següents:

• De 8:00 a 9:00 35,50 € mensuals

Tots els mesos tenen el mateix preu, sigui quin sigui el nombre de dies d’acollida.

Els preus dels alumnes que utilitzin el servei de forma esporàdica són els següents:

• De 8:00 a 9:00 5,50 € diàris