Consell escolar

QUÈ ÉS EL CONSELL ESCOLAR?

És l’òrgan de participació en el control i gestió del centre des de diferents sectors que constitueixen la comunitat educativa: alumnat, mestres, famílies i personal d’administració i serveis.

RESPONSABLES CONSELL ESCOLAR:

Directora: M. Ángeles Álvarez

Cap d’estudis: Elisabet Carrillo

Secretari: Ma Carmen López

Representants dels mestres: Lidia Chaves, Charo Arias, Noèlia Morte, M. Mar Martín, Pilar Ibáñez, Sandra Mata

Representats de les famílies: Carlos Andrade, Patricia Moreno, Cristina Sánchez, Maryori Gabriela Flores, Sandra Ruiz.

Representant de l’AMPA: David Gallego

Representant del PAS: M. Isabel Fuentes Borrego

Representant Personal Laboral: Sara López Quintero

Representant de l’Ajuntament: Oliver José Peña Estévez

QUINES SÓN LES FUNCIONS DEL CONSELL ESCOLAR?

·       Aprovar el projecte educatiu i les modificacions corresponents per una majoria de tres cinquenes parts del membres.

·       Aprovar la programació general anual del centre i avaluar-ne el desenvolupament i els resultats.

·       Aprovar les propostes d’acord de corresponsabilitat, convenis i altres acords de col·laboració del centre amb entitats o institucions.

·       Aprovar les normes d’organització i funcionament i les modificacions corresponents.

·       Aprovar la carta de compromís educatiu.

·       Aprovar el pressupost del centre i el rendiment de comptes.

·       Intervenir en el procediment d’admissió d’alumnes.

·       Participar en el procediment de selecció i en la proposta de cessament del director o directora.

·       Intervenir en la resolució de conflictes i, si s’escau, revisar les sancions als alumnes.

·       Aprovar les directrius per a la programació d’activitats escolars complementàries i d’activitats extraescolars, i avaluar-ne el desenvolupament.

·       Participar en les anàlisis i les avaluacions del funcionament general del centre i conèixer l’evolució del rendiment escolar.

·       Aprovar els criteris de col·laboració amb altres centre i amb l’entorn.

·       Qualsevol altra que li sigui atribuïda per les normes legals o reglamentàries.