MÀSCARES DE CARNAVAL A 2N

Als nens i nenes de segon els hi agrada moltíssim la plàstica i cada setmana esperen que arribi el divendres tarda per veure quina activitat els hi han preparat les seves mestres.

Així que la tarda del divendres tots els nens i nenes han sortit guarnits i guarnides amb les meravelloses màscares que han estat realitzant amb molta il·lusió al llarg de la setmana.

Visca el Carnestoltes!!!!!!!

Dimecres a la tarda els alumnes de 2nB ja han començat a pensar com volien guarnir les seves màscares.

A la classe de 2nA també li han posat molt d’interès, i això que les han començat a darrera hora de la tarda del dimecres.

El resultat ha sigut espectacular, aquesta setmana tots els alumnes entre les consignes i les màscares s’ho han passat fenomenal.

I és que per Carnaval tot s’hi val!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *