BENVINGUDA AL CURS ESCOLAR 2021-2022

Benvolgudes famílies,

Rebeu una cordial salutació del Claustre de mestres i de l’Equip Directiu de l’Escola Joan Maragall. Desitgem que us trobeu molt bé.

L’escola començarà el proper dilluns dia 13 de setembre  amb totes les mesures de prudència i seguretat que el Departament de Salut juntament amb el d’Educació ens han indicat. L’organització respon a criteris exclusivament sanitaris i de prevenció.

Els alumnes de P3 tenen la seva pròpia entrada esglaonada amb cita prèvia.

Els alumnes des de P4 fins a 6è entraran a les 9:00 h per les quatre portes habilitades i caldrà evitar qualsevol aglomeració:

P4: porta del parvulari

P-5 i 1r: porta del Carrer Molí

2n, 3r: porta principal de l’escola

4t, 5è i 6è: porta de la rampa.

Tots els alumnes han d’accedir al recinte escolar amb mascareta higiènica.

Qualsevol dubte s’ha de resoldre per mitjans telemàtics:

correu del centre : a8033535@xtec.cat o per telèfon: 93 371 39 95

Us anirem enviant per Dinantia la resta de comunicacions.

Sigueu benvinguts i benvingudes al curs 2021-2022.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *