Festes de Maig Confinades 2020

Des de l’escola no volem quedar-nos sense les Festes de Maig de la nostra ciutat. Per això us anirem compartint les informacions de les Festes per a poder contribuir a la celebració d’aquestes Festes de Maig Confinades.

??Fa unes setmanes es va anunciar que les Festes de Maig 2020 se suspenien. Però… pensàveu que us quedaríeu sense festa? Us volem presentar les Festes de Maig Confinades, una proposta per viure la festa des de casa, fer pedagogia sobre la festa i oferir recursos lúdics per a diferents edats.

La web oficial de les Festes de Maig (www.festesdemaig.cat) serà la plataforma per donar a conèixer tots els continguts i recursos.

El funcionament serà el següent:
?De l’1 al 17 de maig, cada matí es publicaran continguts, enllaços i recursos diversos al web oficial entorn un tema relacionat amb les Festes i a la tarda, s’oferiran activitats i jocs relacionats.
? Televisió de Badalona i Ràdio Ciutat Badalona tindran un paper precursor en la difusió de contingut històric de les festes i de vídeos tutorials d’activitats per fer des de casa. La difusió de les novetats i l’enllaç per arribar a aquests recursos es farà a través de les xarxes socials @festesdemaig Més informació a l’enllaç del nostre perfil.I a partir d’avui, atents a les xarxes @festesdemaig!?

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *