FEM PINTURES RUPESTRES

Aquesta setmana,els alumnes de 4t, ens endinsem en el món de la Prehistòria…Farem  diferents activitats on simularem situacions viscudes d’aquestes persones, com s’alimentaven, com caçaven,  quines eines utilitzaven, pintures rupestres, etc.

La pintura rupestre és la pintura prehistòrica, especialment la que, sobre les parets o el sostre de les coves, els humans dibuixaven o pintaven. Algunes són més abstractes i a d’altres es distingeixen clarament mans, persones o animals.

Els materials que hi empraven eren el carbó de llenya, d’ossos i diferents tipus de terres de colors, tots ells aglutinats amb aigua o greixos d’animals.

Aquí teniu una mostra dels nostres artistes utilitzant diferents materials naturals que han trobat per casa: pebre vermell, xocolata/cacau, safrà, flors…

https://photos.app.goo.gl/9prGw558nqfKLecH9

Català dia 4 de Juny

Bon dia estimats i estimades alumnes!

Després d’haver treballat durant les últimes sessions la poesia, avui volem repassar una mica la gramàtica i l’ortografia que hem anat treballant durant el curs. Per això us hem preparat una fitxa amb diferents activitats. Llegiu bé els enunciats, feu atenció a l’ortografia, repasseu les vostres respostes i, els que ho feu a mà, tingueu cura de la lletra i la presentació.

4 juny PI

A més a més d’aquesta feina, heu d’entrar al següent enllaç i realitzar una comprensió lectora:

 

https://www.liveworksheets.com/tp111497kp

 

Quan l’hagueu acabat, cliqueu TERMINADO, completeu les vostres dades i ens l’envieu:

6èA

6èB

olgaveraespinosa@gmail.com

Sescoba2@xtec.cat

 

Bona feina!

Català dia 4 de juny

Bon dia a tots i totes.

Aquí teniu les feines de català per aquesta setmana.

Són tres textos, que heu de llegir amb atenció i completar allò que se us demana.

Els pdf són editables, podeu escriure allà mateix.

Molt important! Recordeu dues coses bàsiques:

Majúscula a inici de frase.

Punt a final de frase.

Molt bona feina i molts ànims per acabar aquest trimestre.

CL1_Escriure

CL2_Escriure

CL3 Escriure

Una abraçada!

ACTIVITATS DIA 4 FINS EL DIA 11

Bon dia a tots i a totes. Les activitats d’avui dia 4 fins el dia 11 són les següents:
-Lectura lliure.
-Medi Natural: enllaç a l’aparell locomotor.

http://www.xtec.cat/~rvillanu/locomotor/locomotor.htm

Salutacions.

Guillem

Educació Física dia 3 de Juny

Hola a tots i a totes!!

Comencem el mes de Juny amb molts ànims i amb molts ganes que tot això vagi millorant i sempre mirant endavant amb optimisme!!!

Avui tenim dues activitats :

Una basada en la sèrie Stranger Things i una altra de Halloween amb exercicis basats en monstres típics d’aquest dia:

Espero els vostres videos demostrant que esteu fets/es uns perfectes “Monstres” 😉

Cuideu-vos molt i SALUT!!

Xavi

Coneixement del Medi dia 2 de Juny

Bon dia nois i noies de 6è,

Nova setmana per endavant i ja només en queden 3!

Avui la comencem amb les exposicions orals dels vostres treballs sobre els aparells del cos humà. Haureu d’estar molt atents i atentes, així com explicar-ho molt bé als companys i companyes ja que, demà, quan tothom hagi fet la seva exposició, us enviarem un KAHOOT sobre el tema.

Aquesta, doncs, és la vostra feina de Medi d’aquesta setmana. Així, podeu aprofitar també per posar-vos al dia amb totes les feines que alguns/es de vosaltres teniu pendents: recitat del poema (català), creació plàstica del poema que vau recitar (plàstica), escriptura del vostre poema (català), missatge de comiat per als companys (valors), activitats de la Revolució francesa i industrial (Medi Social), activitats interactives de les diferents àrees… Us recordem que TOTES les àrees són avaluables i s’han de fer per igual.

MEDI SOCIAL

També us deixem uns  enllaços per repassar una mica el tema del Sistema Solar, que tampoc vam poder acabar de treballar.

https://www.liveworksheets.com/yi26782rh

https://www.liveworksheets.com/is337020mu

Quan les acabeu, cliqueu TERMINADO i com sempre completeu les vostres dades i   ens les envieu al correu: olgaveraespinosa@gmail.com

Que passeu una molt bona setmana!

Coneixement del Medi dia 2 de Juny

Hola a tots i totes.

Segur que heu gaudit d’aquest cap de setmana més llarg.

Tornem amb feines de medi social i medi natural.

Medi social:

El Museu de Badalona ofereix unes visites per descobrir les restes de la Badalona romana (Baetulo). En aquesta web hi ha informació sobre aquestes visites. Heu d’entrar i buscar la informació per omplir les graelles que teniu al document adjunt.

https://www.museudebadalona.cat/act/ciutat-romana-de-baetulo/

Doc: Graelles Museu

Pdf: Graelles_Museu Escriure

Medi Natural:

https://es.liveworksheets.com/sv729041kl

A la fitxa posa que heu d’arrossegar el nom al costat, els haureu de  posar a la part  de dalt de la foto corresponent. Heu de provar fins trobar el lloc on es quedi fixat el nom.

Feu aquesta fitxa i l’envieu a:  pgarrid3@xtec.cat

Endavant amb la feina!!!

Una abraçada.