Sortida al cap de Montigalà.
27/04/23Els infants de tercer A, van fer una sortida al cap de Montigalà per saber el funcionament d’aquest i realitzar un taller de bons hàbits pel nostre cos.
https://photos.app.goo.gl/NeQg2fnYXRSr2rHx8
Els infants de tercer A, van fer una sortida al cap de Montigalà per saber el funcionament d’aquest i realitzar un taller de bons hàbits pel nostre cos.
https://photos.app.goo.gl/NeQg2fnYXRSr2rHx8
L´alumnat de 4t ha fet l´activitat d´Educació Física anomenada BADAORIENTACIÓ. Ha estat al parc de CAN SOLEI. Hem anat totes les escoles de BADALONA i ha estat molt divertida.
Hello!
During this week, 1st A & 1st B have welcomed the spring playing the Easter Egg Hunt.
They have gone to our little field and there with a couple of baskets, they have looked for some chocolate eggs.
Here you have some nice outdoor and indoor pictures. Hope you like them!
They have spent a very good time!
HAPPY EASTER!!
https://photos.app.goo.gl/9pDNoFR6X5h3rrfX6
Ja tenim les fotos de les activitats que vam realitzar durant la Setmana de la Ciència. Vam passar molts nervis fent la presentació davant les famílies però ens ho vam passar Genial!
Voleu veure-les? Aquí les teniu:
Hi everybody! During the month of February our students from 4th to 6th level have been doing different kind of workshops. One of them, has being short stories. They have learnt a dialogue in pairs or trio and they have spent a very good time.
Here you have some videos! Hope you like them!😉
Dins les activitats d’Educació Física fetes a Badalona, a 5è ens toca anar a les pistes d’atletisme “Paco Águila” a realitzar una jornada atlètica amb altres escoles de Badalona. Ens vam cansar molt però va ser un dia genial.
Colors, sabors, gent, tot això ens vam trobar al mercat quan vam anar a comprar fruita. Va ser molt interessant i a més a més després les vam poder tastar totes…. BONÍSSIMES!!
A les dues classes de 2n es treballen les propostes d’aprenentatge. Voleu veure com? Doncs no hi ha res millor que unes fotos per a que pugueu veure-ho!