Cooperativa 5è 22-23
15/05/23Les nenes i els nens de la cooperativa Súper vibes en acció estem molt enfeinats confeccionant les nostres manualitats per vendre-les al mercat el proper 26 de maig.
Mireu com treballem!
Les nenes i els nens de la cooperativa Súper vibes en acció estem molt enfeinats confeccionant les nostres manualitats per vendre-les al mercat el proper 26 de maig.
Mireu com treballem!
Ja tenim aquí el llibre de Sant Jordi d’aquest any. Està fet amb moltes ganes i il·lusió per tot l’alumnat de l’escola. Esperem que us agradi tant com a nosaltres!
Aquest curs hem començat a fer l’apadrinament lector. És una experiència emocionant perquè les classes de 5è ajudem als més petits i petites de primària a iniciar-se en el meravellós mon de la lectura. Es reunim al hall de l’escola i allà compartim una estona meravellosa. Aquí teniu algunes fotos:
A 5è estem treballant per fer una cooperativa. El primer de tot és votar els càrrecs que faran diferents funcions dins la Cooperativa. Des del president/a, tresorer/a, etc. Aquí teniu les fotos que vam fer el dia que vam votar.
Avui, les classes de 4t hem anat a veure un teatre d´anglès anomenat: ROBIN HOOD.
Hem gaudit molt, hem sortit diferents persones a l´escenari amb altres alumnes d´altres escoles i realment el temps ha passat volant.
Continuem feliços amb els nostres padrins lectors.
L’alumnat de 6è s’ho va passar d’allò més bé fent una gimcana per les diferents comunitat autònomes d’Espanya. Van poder conèixer Andalusia, Aragó, el País Basc i moltes més en un sol dia!
Hem anat al Palau de la Música!
Els nens i nenes de les classes de 2n, hem anat a l’espectacle Trencadís de cançons, en el qual hem reconegut algunes melodies que havíem treballat a la classe de música. L’edifici és espectacular i com que havíem treballat l’estil modernista, hem descobert alguns elements arquitectònics que també ens van mostrar a l’espectacle com ara: el cavall alat, la musa i les palmeres. Per descomptat, hem fet una volta per mirar la cúpula amb vitralls.
Hi everybody,
On the 31st May, our 2nd grade kids went to Barcelona to see a lovely play called “Cinderella”. The story that we all know, but with some variations.
Some weeks before we did some worksheets, we learned songs,..Once there, we really had a great time. Some of the kids went up to the stage and interact with the characters: Cinderalla, Cinderalla’s sisters, fairy godfather…
Learning through plays is another important way to learn English.
Les classes de primer, segon i tercer han fet unes mones espectaculars i molt ben decorades. Ha estat una gran festa per fer cohesió de grups.
https://photos.app.goo.gl/4CSGhpXk6bqja3RV8