Experimentem amb l’energia

Els i les alumnes de 6è, durant el 1r trimestre del curs vam treballar el tema de l’energia a l’àrea de coneixement de Medi Natural. Així, vam fer diversos experiments per comprovar les transformacions de l’energia, com viatja l’electricitat entre els cossos, els materials conductors i aïllants, la velocitat de la llum i el so…

Aquí us deixem un recull de fotos sobre els mateixos. Ens ho hem passat pipa!

https://photos.app.goo.gl/weYftM18hFEWfZM66

Visita al Poble Espanyol

El passat 20 de novembre, els i les alumnes de 6è vam anar a visitar el Poble Espanyol. Passejant pels seus carrers i places, vam poder descobrir la diversitat arquitectònica existent a Espanya, tema relacionat amb el nostre projecte de Medi Social anomenat “Viatgem per Espanya”. Va ser un dia molt complet, i ens ho vam passar d’allò més bé!.

Us deixem un recull de fotos d’aquesta  jornada.

https://photos.app.goo.gl/Gp9FQW4e3msUP3Ra8