Ens Movem a Casa!!
16/03/20Qui ha dit que no es pot fer exercici a casa? Doncs aquí teniu dos videos que demostren que estem molt equivocats i equivocades!!
T’animes a fer-ho!??
I a més a més… IOGA per a nenes i nens!!
Qui ha dit que no es pot fer exercici a casa? Doncs aquí teniu dos videos que demostren que estem molt equivocats i equivocades!!
T’animes a fer-ho!??
I a més a més… IOGA per a nenes i nens!!
Hola a tots i a totes!! Ja comencem la primera setmana sense escola i aquí us presentem les primeres proves que podeu anar fent. Si us plau, recordeu que heu de baixar el full de respostes només i imprimir-lo ( si podeu, si no teniu impressora un full en blanc ja valdrà) i que les respostes llargues les podeu fer al darrera d’aquest full.
Medi Natural
| Prova Medi Natural | Prova Matemàtiques | Prova Català |
| MEDI-2018 | MATES-2018 | CATALA-2018 |
| Full de respostes: | Full de respostes: | Full de respostes |
| full-buit-medi-2018 | full-buit-mates-2018 | full-buit-catala-2018 |
Esperem que us vagi molt bé. Molts ànims!!
Aquest curs la setmana Cultural ha estat dedicada a la Màgia. Hem fet diferents tallers on hem intentat fer de mags i magues aprenent alguns trucs. A més a més hem realitzat la decoració per a l’escola. A veure què us semblen les fotos:
Dimarts: https://photos.app.goo.gl/iQ6NQehNdjw5X9Nx6
Dimecres:
Infantil: https://photos.app.goo.gl/wFyBhSaeiKuAd7QZA
Primària: https://photos.app.goo.gl/TJLsp7gqUVpjNNYM6
Dijous:
https://photos.app.goo.gl/wV37E4WwWCzHtvEo7
https://photos.app.goo.gl/Q6jQE5igoAqnfh956
Divendres:
https://photos.app.goo.gl/tchiHAkfys7TxbLM6

Aquí teniu unes fotografíes dels nostres nens i nenes de sisè de primària. Es pot veure… Llegeix més»

Aquest divendres hem jugat amb l´escola Folch i Torres. El Xavi, el nostre mestre d´educació física ha estat un bon arbritre del divertit esport: Colpbol. Malgrat que no hem guanyat, hem gaudit molt perquè ens hem… Llegeix més»
El mag Enric Magoo va venir a fer-nos un taller de màgia on ens explicava com va començar, i com funciona el Món de la Màgia. Ens va deixar a tots i a totes bocabadats/des!! Voleu veure les fotos?
Cicle Inicial + 3r : https://photos.app.goo.gl/nDpp7Gu2SPDr6kQWA
Cicle Superior + 4t : https://photos.app.goo.gl/cA3tKapnZJfFpgbh8
Dins el Badasport del grup de treball de Badalona, els nens i nenes de 6è hem anat al camp de futbol de Sistrells a practicar el Korfbol amb altres escoles. Ha estat molt cansat i alhora Molt Divertit!!
Aquí teniu algunes fotos de la jornada: