Funcionament Drive

Hola a tothom!!

Al mail que us ha fet arribar el vostre/a tutor o tutora, us hem explicat que aquest trimestre funcionarem mitjançant el drive que hem creat per a les vostres classes.

Tot seguit teniu un video on se us explica com podeu accedir a la vostra carpeta, com crear carpetes i com podeu pujar els documents o fotos o videos que us demanen.

Esperem que us sigui útil:

 

QUÈ PUC FER?

HOLA AIGUA, OSSOS, TAURONS I DINOSAURES. COM ESTEU?
PER SI AQUESTS DIES DE SETMANA SANTA NO SABEU QUE FER, US DEIXEM AQUÍ UN ENLLAÇ, ON ENS DONA ALGUN SUGGERIMENT, ESPEREM QUE HI TROBEU QUELCOM QUE US AGRADI, UN PETÓ BEN FORT A TOTS!!!!
L’EQUIP DE CICLE INICIAL
Llegeix més»

Movem-nos a casa

Benvolgudes famílies,

Aquí us deixem un enllaç a un joc per tal que passeu una bona estona jugant en família i fer que els vostres petits i petites es diverteixin d’allò més. Es tracta d’una combinació de tecnologia, joc de taula i esport. Sona bé, oi?

Doncs som-hi, a jugar!

https://view.genial.ly/5e78c6d90fcfb90d9fa4dd48/game-movem-nos-a-casa-formigues