La Llegenda del Dimoni de Badalona
08/05/20Hola a tots i totes!!!
Voleu conéixer la “nostra” particular llegenda del Dimoni de Badalona?
Doncs 3 professores de l’escola ens han preparat aquesta història amb uns personatges que us sonaran molt!!
Hola a tots i totes!!!
Voleu conéixer la “nostra” particular llegenda del Dimoni de Badalona?
Doncs 3 professores de l’escola ens han preparat aquesta història amb uns personatges que us sonaran molt!!
Hola a tots i a totes!!
Estic veient els videos que envieu i la veritat és que ho esteu fent GENIAL!! M’agrada veure que esteu actius i actives durant aquest confinament. Per a aquesta setmana us proposo dues activitats.
La primera consisteix en un Joc de l’Oca on a cada casella heu de fer una activitat diferent.
La segona activitat és un video on heu de seguir els passos i les activitats que us proposa un personatge de la pel·lícula STAR WARS, podreu? Segur que SI!!!
| Joc de l’Oca | C.Inicial |
Vinga! Espero els vostres videos amb les activitats que us he proposat.
Cuideu-vos molt i SALUT!!!
Xavi
Hola a tothom!!
Ja he vist alguns videos que heu penjat al vostre drive i la veritat és que ho esteu fent molt bé!
Aquesta setmana us proposo dues activitats:
1.- Recordeu el nom de les articulacions? Doncs aquí teniu una fitxa per a omplir. Heu d’arrossegar i situar correctament les articulacions al seu lloc. Al final de la fitxa només heu d’omplir el vostre nom, la classe i l’assignatura i ja veureu com quan apreteu send, ja haureu enviat la tasca i us sortirà automàticament corregida.
https://es.liveworksheets.com/c?a=s&t=3zxlreboyu&l=yk&i=tduuxu&r=cb
2.- Aquesta 2ª feina que us envio, ja veureu com us farà suar de valent. Ve directament de Hogwards per a fer-vos moure:
https://www.youtube.com/watch?v=p7H6NWGmKfU
Recordeu que espero els vostres videos! La primera activitat només cal que la feu online i quan l’envieu (apretant “send” al final, ja m’arribarà a mi la fitxa feta).
Cuideu-vos molt i SALUT!!!
Xavi
Hola a tothom!
No sabeu com entrar al curs dels vostres fills/es? Doncs aquí teniu un petit tutorial de com fer-ho:
Cuideu-vos i molts ànims!!!
Hola a tothom!
Espero que totes les famílies estigueu bé i que pogueu fer cada dia una mica d’exercici per a fer molt més suportable aquest confinament. Molts ànims!
Per això, us proposo dues activitats molt senzilles i interessants. La primera una OCA d’Educació Física on line: no us farà falta el tauler perquè ja surt a la pantalla. Podreu triar quin dels 4 personatges que surten de Harry Potter voleu ser ( podeu fer un sorteig a veure qui tria primer el personatge), i quan arribeu a una casella heu de clicar sobre d’ella i us apareixerà l’activitat que heu de fer.
La segona proposta és una fitxa interactiva d’Usain Bolt (corredor de velocitat que té la plusmarca Mundial), on cal identificar les parts del cos que ens demanen arrossegant el nom a la fletxa que toca.
De la primera activitat amb un petit video ja hi ha prou. De la segona activitat heu d’enviar una captura de pantalla (https://www.youtube.com/watch?v=ilqGwPOzzhg) o una foto amb el resultat que heu tret. Ja veureu que quan poseu “Terminado” a la fitxa surt l’opció “Comprobar mis respuestas” i llavors us marcarà el resultat que heu aconseguit.
| OCA DE HARRY POTTER: | https://view.genial.ly/5e7b5c027cbb710d9a552888 |
| FITXA LATERALITAT (USAIN BOLT) | https://es.liveworksheets.com/uu241492xq |
Espero els vostres videos i imatges!!!
SALUT I MOLTS ÀNIMS!!!
Xavi Gutiérrez
Hola! Com esteu?
Aquesta setmana us proposem treballar al voltant de Sant Jordi, llegint, fent una mica de comprensió, manualitats i també càlcul.
Volem veure fotografíes amb les vostres produccions i vídeos llegint! Us animeu?
Un petó!
Pilar i Clara
| 1- LECTURA LA LLEGENDA DE SANT JORDI (1)
2- Fitxa V o F frases comprensió llegenda |
Bon dia a tothom!
Començarem la setmana aprenent una cançó sobre la llegenda de Sant Jordi. També us deixo un parell d’enllaços per treballar aquests dies la música d’una manera molt divertida.
Espero els vostres vídeos!
TASQUES CI 20.04
TASQUES CI 20.04
Bon dia musics, com esteu?
Comencem a fer música. Us deixo aquí sota en arxiu adjunt (TASCA 1) les feines de música per fer durant aquests dies. Cada setmana us aniré compartint una sèrie d’activitats per a què les feu.
Espero veure les vostres fotografies o vídeos… Llegeix més»
Hola Taurons i Dinosaures!
Comencem el tercer trimestre i us hem preparat unes feinetes per aquesta primera setmana. Esperem que us trobeu bé i tingueu moltes ganes de treballar !
Molts petonets!
Pilar i Clara
| CATALÀ | Frases-1 |
| MATEMÀTIQUES | SUDOKU-1 |
| MEDI | Les-màquines-1- |
Hola a tots i a totes!! Espero que estigueu tots i totes bé….plens de ganes i d’energia per començar aquest tercer trimestre que ja veieu que és molt i molt extrany. Tinc moltes ganes que això s’acabi ja i tornar a veureus a l’escola!
Per a aquest trimestre us plantejaré diferents activitats. Per ara tenim aquest joc de taula que ja veureu com cada cop que movem la nostra fitxa, deixarà de ser de taula per convertir-se en un joc en moviment!!
Espero les vostres fotos o videos realitzant aquesta activitat!!!
Si preferiu aquí el teniu en .pdf:
Espero que us agradi!! Cuideu-vos molt i SALUT!!!!