Danses 2026
19/05/26Voleu veure un resum de les Danses de Badalona amb els nens i nenes de 1r,2n i 3r?
Ens ho vam passar genial al pavelló de la Penya!
Voleu veure un resum de les Danses de Badalona amb els nens i nenes de 1r,2n i 3r?
Ens ho vam passar genial al pavelló de la Penya!
A l’escola Joan Coret vam celebrar el dia de la pau amb diferents activitats durant tot el dia. Els nens i nenes de 3r van aprofitar per fer el seu programa de ràdio, però aquest cop en VIDEO per a que pugueu veure i sentir les diferents activitats que es van realitzar. Esperem que us agradi:
Divendres dia 3 de maig les dues classes de 2n vam visitar el Jardí Botànic de Barcelona. Ens van ensenyar com estan comunicats els 4 elements indispensables per a les plantes: Aigua, Llum, Aire i Terra. Després quan tornavem a l’autocar vam poder visitar l’Estadi Olímpic Lluís Companys. Aquí podem veure les fotos que vam fer!
Les dues classes de 2n vam poder anar al teatre a gaudir d’una obra on ens van fer participar i vam gaudir moltíssim dels nostres companys i companyes actors i actrius.
LEs classes de 2n vam anar a visitar el CAP Apenins perquè volíem aprendre com ens podem cuidar les dents. Ens van ensenyar com ho podem fer i esperem poder seguir totes les instruccions i tenir una dentadura brillant i sana!
Les classes de 2n hem anat al CAP Apenins a fer uns tallers i veure una exposició titulada “Cuida’t les dents”.
El passat dia 3 de maig els nens i nenes de 2n van visitar el Jardí Botànic de Barcelona. Allà van realitzar un taller que es deia “Connectem amb les plantes”.
Hem anat al Palau de la Música!
Els nens i nenes de les classes de 2n, hem anat a l’espectacle Trencadís de cançons, en el qual hem reconegut algunes melodies que havíem treballat a la classe de música. L’edifici és espectacular i com que havíem treballat l’estil modernista, hem descobert alguns elements arquitectònics que també ens van mostrar a l’espectacle com ara: el cavall alat, la musa i les palmeres. Per descomptat, hem fet una volta per mirar la cúpula amb vitralls.
Hi everybody,
On the 31st May, our 2nd grade kids went to Barcelona to see a lovely play called “Cinderella”. The story that we all know, but with some variations.
Some weeks before we did some worksheets, we learned songs,..Once there, we really had a great time. Some of the kids went up to the stage and interact with the characters: Cinderalla, Cinderalla’s sisters, fairy godfather…
Learning through plays is another important way to learn English.