Palau de la Música

Hem anat al Palau de la Música!

Els nens i nenes de les classes de 2n, hem anat a l’espectacle Trencadís de cançons, en el qual hem reconegut algunes melodies que havíem treballat a la classe de música. L’edifici és espectacular i com que havíem treballat l’estil modernista, hem descobert alguns elements arquitectònics que també ens van mostrar a l’espectacle com ara: el cavall alat, la musa i les palmeres. Per descomptat, hem fet una volta per mirar la cúpula amb vitralls.

https://photos.app.goo.gl/5mTYNoWJNWgjCQGs5

Tallers del dia de la Pau

Els infants de primer cicle i els alumnes de tercer, hem realitzat uns tallers per gaudir i conscienciant-nos d’aquest dia tan assenyalat a l’escola. Durant el matí els i les alumnes han fet dos tallers per commemorar i comprendre el sentit de la celebració de la no-violència.

Per finalitzar, a la tarda,  tots l’ alumnat de l’escola hem decorat amb plomes un mural de la Pau “photocall”  i ballat al pati cançons en representació d’aquest dia.

“No hi ha camí per la pau, la pau és el camí”. Mahatma Gandhi

https://photos.app.goo.gl/DHXLqfpT6RKuef6w6

Taller Volcans

Taller sobre els Volcans a càrrec de Natura i Màgia

 

El passat dia 12 de gener els nens i nenes de 2n van tenir la visita del Nani i la Laia que són geoòegs i guies del  Parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa

Ens van explicar moltíssimes coses interessants sobre els volcans que no sabíem, altres que sí ja que les havíem treballat durant el nostre projecte. 

Va ser un matí molt divertit!

https://photos.app.goo.gl/6e7zL9Js9ZfYyHyr8