Padrins a l’abril
27/04/23Continuem feliços amb els nostres padrins lectors.
Continuem feliços amb els nostres padrins lectors.
L’alumnat de 6è s’ho va passar d’allò més bé fent una gimcana per les diferents comunitat autònomes d’Espanya. Van poder conèixer Andalusia, Aragó, el País Basc i moltes més en un sol dia!
Hem anat al Palau de la Música!
Els nens i nenes de les classes de 2n, hem anat a l’espectacle Trencadís de cançons, en el qual hem reconegut algunes melodies que havíem treballat a la classe de música. L’edifici és espectacular i com que havíem treballat l’estil modernista, hem descobert alguns elements arquitectònics que també ens van mostrar a l’espectacle com ara: el cavall alat, la musa i les palmeres. Per descomptat, hem fet una volta per mirar la cúpula amb vitralls.
Hi everybody,
On the 31st May, our 2nd grade kids went to Barcelona to see a lovely play called “Cinderella”. The story that we all know, but with some variations.
Some weeks before we did some worksheets, we learned songs,..Once there, we really had a great time. Some of the kids went up to the stage and interact with the characters: Cinderalla, Cinderalla’s sisters, fairy godfather…
Learning through plays is another important way to learn English.
Les classes de primer, segon i tercer han fet unes mones espectaculars i molt ben decorades. Ha estat una gran festa per fer cohesió de grups.
https://photos.app.goo.gl/4CSGhpXk6bqja3RV8
Els infants de tercer A, van fer una sortida al cap de Montigalà per saber el funcionament d’aquest i realitzar un taller de bons hàbits pel nostre cos.
https://photos.app.goo.gl/NeQg2fnYXRSr2rHx8
Hola, aquí teniu el video que s’acaba d’estrenar de l’Hugo Marlo “Mil Voltes” i en aquest podem veure un alumne de l’escola…. El coneixeu? Segur que si! Ens ENCANTA!!!!
L´alumnat de 4t ha fet l´activitat d´Educació Física anomenada BADAORIENTACIÓ. Ha estat al parc de CAN SOLEI. Hem anat totes les escoles de BADALONA i ha estat molt divertida.