Jardí Botànic
16/05/23El passat dia 3 de maig els nens i nenes de 2n van visitar el Jardí Botànic de Barcelona. Allà van realitzar un taller que es deia “Connectem amb les plantes”.
El passat dia 3 de maig els nens i nenes de 2n van visitar el Jardí Botànic de Barcelona. Allà van realitzar un taller que es deia “Connectem amb les plantes”.
El trimestre passat, els nens i les nenes de 5è vam visitar el parc de Catalunya en miniatura. Allà vam fer una activitat molt engrescadora i divertida per repassar les comarques que estàvem estudiant, tot fent un passeig pels monuments més emblemàtics de la nostra comunitat.
Aquí us deixem algunes fotos!
A 5è B els nens i les nenes gaudim amb la lectura i alguns nens i nenes us volem fer unes recomanacions. Aquí les teniu!
Les nenes i els nens de la cooperativa Súper vibes en acció estem molt enfeinats confeccionant les nostres manualitats per vendre-les al mercat el proper 26 de maig.
Mireu com treballem!
Ja tenim aquí el llibre de Sant Jordi d’aquest any. Està fet amb moltes ganes i il·lusió per tot l’alumnat de l’escola. Esperem que us agradi tant com a nosaltres!
Els inventors i inventores han anat al Cosmocaixa per finalitzar el seu projecte. Aquí us deixem un petit vídeo amb un recull de fotos.
.
Aquest curs hem començat a fer l’apadrinament lector. És una experiència emocionant perquè les classes de 5è ajudem als més petits i petites de primària a iniciar-se en el meravellós mon de la lectura. Es reunim al hall de l’escola i allà compartim una estona meravellosa. Aquí teniu algunes fotos:
A 5è estem treballant per fer una cooperativa. El primer de tot és votar els càrrecs que faran diferents funcions dins la Cooperativa. Des del president/a, tresorer/a, etc. Aquí teniu les fotos que vam fer el dia que vam votar.
Avui, les classes de 4t hem anat a veure un teatre d´anglès anomenat: ROBIN HOOD.
Hem gaudit molt, hem sortit diferents persones a l´escenari amb altres alumnes d´altres escoles i realment el temps ha passat volant.