Castellano 17/04
17/04/20Hola chicos y chicas. Espero que os encontréis bien.
Hola chicos y chicas. Espero que os encontréis bien.
Hola chicos y chicas. Espero que os encontréis bien.
Bon dia a tots i totes.
Podeu ajudar a la mestra? Sembla que té un problema i vosaltres la podeu ajudar!!!
Bon dia nois i noies de 6è,
Avui per començar amb les nostres feines d’aquest trimestre us enviem una de ben variada. És una fitxa que trobareu en dos formats (Word i pdf). Així els que pugueu/vulgueu ho poder fer directament al word, i els que no, no us preocupeu, ho feu en un full tot escrivint el número de la pregunta i la resolució/resposta i després l’escanegeu o li feu una foto (això si, assegureu-vos que es veu bé el contingut per tal que nosaltres us puguem fer el retorn de la vostra feina). El PDF us servirà per comprovar que el document original no s’ha modificat (ja sabeu que a vegades els documents en word es desconfiguren).
Quan hagueu acabat la tasca, és a dir, quan estigui perfecta ;-p , l’haureu de penjar al vostre drive que teniu creat amb el vostre nom, dintre de la carpeta de CATALÀ. Els que encara no la teniu creada, és el moment de fer-ho!
Recordeu també que teniu una setmana de temps per a penjar-la.
Molts ànims a tots/es.
Us trobem a faltar!
Sonia i Olga.
Podeu ajudar a la mestra? Sembla que té un problema i vosaltres la podeu ajudar!!!
Feu clic al següent enllaç:
WORD: Feina 16_04doc
#totaniràbé
Hola a tothom!!!
Comencem a treballar l’Educació Física!! Ja sabeu que ara ens toca estar i treballar des de casa, per això us aniré plantejant una sèrie d’activitats per a que les feu. Per començar farem una classe de HIIT…. què és el HIIT? Us plantejarem uns exercicis i els farem durant 20 segons, descansarem 10 segons i tornarem a l’activitat. Cal que els feu tots però sobretot sense fer-vos mal !!!
Si us plau, feu un petit video on pugui veure com feu l’activitat. Podeu gravar en moments diferents o com us vagi millor. Espero els vostres videos!!!
Hola a tots i a totes!! Espero que estigueu tots i totes bé….plens de ganes i d’energia per començar aquest tercer trimestre que ja veieu que és molt i molt extrany. Tinc moltes ganes que això s’acabi ja i tornar a veureus a l’escola!
Per a aquest trimestre us plantejaré diferents activitats. Per ara tenim aquest joc de taula que ja veureu com cada cop que movem la nostra fitxa, deixarà de ser de taula per convertir-se en un joc en moviment!!
Espero les vostres fotos o videos realitzant aquesta activitat!!!
Si preferiu aquí el teniu en .pdf:
Espero que us agradi!! Cuideu-vos molt i SALUT!!!!
Hola a tothom!!
Al mail que us ha fet arribar el vostre/a tutor o tutora, us hem explicat que aquest trimestre funcionarem mitjançant el drive que hem creat per a les vostres classes.
Tot seguit teniu un video on se us explica com podeu accedir a la vostra carpeta, com crear carpetes i com podeu pujar els documents o fotos o videos que us demanen.
Esperem que us sigui útil:
Hola a tots i a totes! Esperem que estigueu tots i totes bé… o millor que bé!!
La setmana passada vam publicar les competències bàsiques (dia 23 i dia 26). Ja les heu fet?? Aquí us passem el solucionari de les preguntes tancades (x) recordeu que les tutores es posaran en contacte amb vosaltres per explicar-vos com podeu fer arribar les respostes obertes de les competències. Us trobem molt a faltar!!
I recordeu: #totaniràbé
Hola, com cada dilluns, ja tenim aquí les competències d’aquesta setmana.
CATALA-2017 |
MATEMATIQUES-2017 |
CATALA_FULL_RESPOSTES_16-17 |
MATES_FULL_RESPOSTES_16-17 |
full respostes medi:medi natural |
|
material-orientatiu-medi-natural |
Segueix-nos!