EL FOC I TU

El divendres 18 de novembre amb l’alumnat de 5è vam fer l’activitat “El foc i tu” proposada pel Consell Comarcal i inclosa dins les activitats d’educació ambiental a les escoles de l’Agenda 21.

Aquesta activitat va constar de dues parts, la primera va ser una explicació teòrica a l’aula on vam aprendre la importància de la prevenció, els factors que afavoreixen els incendis i també el vocabulari relacionat.

Després vam anar al pati on vam fer un simulacre d’incendi amb dos tipus de bosc. El material per fer el simulacre el vam preparar a l’aula amb paper de diari, cartró, encenalls de fusta i paper de rebuig triturat.

Va ser molt interessant!

EL MEU COS ÉS UNA CASA

El divendres 25 de novembre amb l’alumnat de 5è, vam iniciar la proposta del Museu de Cervera: El meu cos és una casa.

La contacontes Patricia McGill ens va fer una visita molt especial per la Casa Museu en la qual ens va fer parar atenció als objectes que hi havia a les diferents estances. Quins d’aquests objectes no havíem vist mai o no sabíem per a què servien i quins trobaríem actualment a casa nostra.

Aquesta va ser la primera activitat del projecte. Ara seguirem fent els dossiers amb les activitats proposades pel Museu per seguir treballant tot allò que vam veure i aprendre.

Pastorets 2022 i visita d’Albert Turull

Aquesta setmana l’alumnat de 6è ha seguit amb la tradició nadalenca de la representació teatral dels pastorets “Rosa de Betlem”. Aquest any coincidint amb el centenari del naixement del seu autor, Ramon Turull i Bargués, l’escola va convidar la seva família a veure l’actuació. El seu fill Albert va assitir-hi en nom de la família i va poder gaudir de la versió escolar de l’obra.

En acabar la representació, l’alumnat de cicle superior va poder gaudir d’una xerrada distesa on es va parlar de la figura del Ramon Turull, les seves obres i vivències familiars.

Feu click als vídeos per veure la representació!

Moltes gràcies i llarga vida als Pastorets!

25N

Els i les alumnes de 3r hem estat treballant el dia internacional per a l’eliminació de la violència envers les dones. N’hem parlat a l’aula i hem fet una polsera per donar-li visibilitat.