Robòtica al CM: actualització

Durant la setmana passada els i les alumnes del Cicle Mitjà vam treballar les matemàtiques i l’anglès fent robòtica, utilitzant aparells electrònics com ara les Bee-bots i un Pro-Bot.

Al taller de matemàtiques de 4rt hem dibuixat figures geomètriques programant el Pro-Bot, tenint en compte els centímetres i els angles de cada figura. Amb les Bee-bots hem repassat les taules de multiplicar, programant-la per arribar al número correcte.

Amb 3r, hem repassat el vocabulari dels elements de la classe i les preposicions de lloc: in, on, under. La mestra deia una frase, com ara: there is a pencil on the table. Els i les alumnes havien de programar la Bee-bot per arribar al vocabulari de la frase.

Com ens ha agradat tant, durant tot el curs farem moltes més activitats, basant-nos en la robòtica i la programació.

Voleu veure fotografies?

Cliqueu aquí per veure als i les alumnes de 3r fent Anglès amb les Bee-bots.

Cliqueu aquí per veure als i les alumnes de 4rt experimentant amb el Pro-bot.