Comença el servei de Bibliopati

El passat 10 d’octubre la mascota de la nostra biblioteca, en Gopy, va recórrer tota l’escola, aula per aula, per donar un parell de notícies súper interessants als nens i a les nenes de l’escola.

D’una banda, va quedar inaugurat oficialment aquest any el servei de bibliopati, què donarà l’oportunitat a tots els alumnes i les alumnes de gaudir de la biblioteca durant l’hora del pati.

D’altra banda, ens va explicar que la bilblioteca ens oferirà, des d’ara i fins a final de curs, un servei de préstec de llibres, de manera que els alumnes i les alumnes que hi vulguin podran emportar-se a casa un llibre durant 15 dies.

Els horaris per al servei de bibliopati i préstec de llibres seran els següents:

Dilluns: 1r, 2n i 3r

Dimecres: 4t, 5è i 6è