LA BICICLETADA DE 3R AMB LA POLICIA DE PINEDA

Hola famílies!

L’alumnat de 3r de l’escola Jaume I, hem fet l’activitat de la Bicicletada organitzada per la policia de Pineda de Mar.

a) La policia va venir a l’escola a explicar-nos el que faríem i ens van parlar de l’educació viària per tal de recordar la importància de ser molt responsables.

b) En Joan, ens va revisar les bicicletes i preparar un circuit a l’escola, per assegurar que estiguessim super preparats!

c) Vam anar amb les nostres bicicletes des de l’escola fins al circuit de la policia que hi ha a la vora de la platja.

d) Ens van explicar les normes de les senyals de tràfic i vam poder practicar al circuit.

Ens va agradar molt l’activitat i fins i tot, vam poder fer de policies de tràfic!

Recomanem a totes les escoles de Pineda i voltants, que aquesta activitat continuï sempre!

” La Bicicletada més guai del món”!