L’alumnat de segon hem anat a passar un dia molt especial al CosmoCaixa. Ha estat una sortida molt interessant i divertida, on hem pogut aprendre moltes coses noves.
Una de les activitats que més ens ha agradat ha estat el Planetari Bombolla. Allà hem descobert moltes curiositats sobre els planetes, les estrelles i les constel·lacions. Hem après com es mouen els planetes i hem pogut observar el cel d’una manera molt diferent i sorprenent.
A més, també hem visitat diverses exposicions del museu, on hem experimentat i après sobre la ciència de manera pràctica. Una altra part molt emocionant de la visita ha estat el Bosc Inundat, on hem vist animals i plantes en un entorn que recrea la selva amazònica. Ens ha semblat molt real i interessant.
En resum, ha estat una experiència molt enriquidora que ens ha ajudat a aprendre tot divertint-nos. Sens dubte, ha estat un dia que recordarem!


