Tallers d’Estudi Assistit i Suport Escolar. PEE i PROA+

El Pla Educatiu d’Entorn (PEE) és un projecte de cooperació educativa entre el Departament d’Educació de la Generalitat i l’Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet que té com a objectiu aconseguir l’èxit educatiu de tot l’alumnat i contribuir a la cohesió social mitjançant l’equitat, l’educació intercultural, el foment de la convivència i l’ús de la llengua catalana.

Aquest curs, gràcies a aquest projecte, hem pogut realitzar els Tallers d’Estudi Assistit i Suport Escolar Diversificat amb l’alumnat de PRI4, PRI5 i PRI6. Cliqueu a la imatge per veure la presentació.

Aquesta activitat ha estat finançada pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i el Mecanisme de recuperació, transformació i resiliència i per la Unió Europea NextGenerationEU (PROA+).