Informació sobre el val escolar del Departament d’Educació

Famílies, aquest juliol rebreu a casa un val escolar de 100 euros que s’adreça als alumnes que el curs 2023-2024 facin entre 1r i 6è de primària.

Us adjuntem una mica d’informació:

• Recepció dels Vals: Durant el mes de juliol, el Departament d’Educació enviarà els vals a casa dels infants amb les dades i instruccions d’ús. També es podran obtenir per aquest web: https://valescolar.cat/
  • Activació dels vals: Els vals s’hauran d’activar per poder ser utilitzats. Només necessites el codi d’identificació de l’alumne/a RALC (el podeu trobar a l’informe de la tercera avaluació) i el PIN d’activació (es pot consultar al val).
  • Valor dels vals: L’ajut es dona en dos vals de 50 € cadascun, per fer servir alhora o en dues compres diferents.
  • Ús dels vals: Podràs bescanviar els vals per elements d’escriptura, papereria, llibres de text, literatura infantil i juvenil, diccionaris, calculadores, motxilles, estoigs i jocs educatius.

Creiem que aquests vals són una bona oportunitat per les famílies per adquirir material i jocs educatius necessaris que els infants han de tenir a casa. Per això, us donem algunes recomanacions que podeu tenir present per comprar amb aquests diners:

• Motxilla
  • Llibres de lectura per ampliar la biblioteca de casa
  • Quaderns d’estiu
  • Calculadora
  • Material d’escriptura
  • Material de papereria, per fer manualitats, plastilina, pintura…
  • Jocs educatius

Recordeu que us hem demanat un paquet de 500 fulls blancs de 80 g, així que podeu fer servir aquests vals per adquirir-ho.

La campanya d’ajut directe a l’alumnat amb vals de compra és també una oportunitat per al comerç local. Consulteu aquest enllaç per conèixer els establiments de la ciutat.

Us deixem les nostres recomanacions de jocs educatius per tenir i gaudir a casa en família: