Benvinguts a un nou curs!

Bon dia!  Ja tornem a ser aquí!

Després de dies de lleure, platja, piscina, muntanya, de gaudir de familiars i amics… tot, mica en mica, van quedant enrere. Les vacances han acabat i és el moment de tornar a l’escola. Ja teniu ganes?

Abans que res volem donar la benvinguda a aquells alumnes i famílies que comencen a formar part de la nostra escola. I també volem donar una càlida rebuda als nous mestres que ens acompanyaran durant aquest nou curs: la Marta, l’Ana Isabel, la Maria, l’Andreu i l’Ana.

Les aules es tornaran a omplir amb somriures, amb motxilles plenes de ganes, il·lusió i empenta. Tenim preparats un munt de tallers, activitats, projectes, ambients, reptes… dels quals segur que gaudirem mentre anem aprenent plegats.

Des de l’escola Fray Luis us donem la benvinguda al curs 2017-2018, encoratjant-vos i dient­-vos que un bon curs comença amb un bon somriure!!

Bon curs a tothom!!