Visita a la llibreria

L’alumnat de 3r, 4t i 5è de l’escola va visitar la Llibreria del Carrer Major per tal que cada nen i nena comprés un llibre. Els diversos grups de l’escola van ser rebuts pel personal de la llibreria que els va donar la benvinguda, va atendre les seves peticions i va respondre totes les consultes.

Prèviament, els infants havien preparat la sortida a classe i havien fet una tria de llibres, que havien sol·licitat a la llibreria. De tota manera van poder repensar-s’hi i escollir el títol que més els agradés. Aquest any els llibres escollits han estat molt variats i l’alumnat ha gaudit molt de la visita i del llibre adquirit.

Després de la visita, l’activitat continua a l’escola. L’objectiu és que el gust per la lectura tingui bases sòlides; es tracta de dotar l’alumnat d’una experiència de reflexió al voltant dels llibres i del fet de llegir. Què busquem en un llibre? Quina mena de llibres tenim a l’abast? Quins val la pena comprar? Un primer pas per formar una petita col·lecció de títols personals i, de passada, conèixer l’entorn comercial i cultural de Santa Coloma.

La transacció es va fer mitjançant uns vals de compra intercanviables per un llibre. La despesa es cobreix amb part dels fons PROA+.

Feu clic a la imatge.