Teatre per la Pau

“No hi ha camí per la pau, la pau és el camí” (Mahatma Gandhi)

El 30 de gener és el Dia Internacional de la Pau i la No violència. És un dia per recordar la importància d’alguns valors per afavorir la convivència: la tolerància, la solidaritat, la concòrdia, el respecte als Drets Humans, la no-violència i la pau. Per a nosaltres, com a escola, aquests són uns valors fonamentals que treballem contínuament. Tot i així, hem dedicat unes activitats més específiques relacionades amb aquesta diada.

A sisè, ens hem engrescat amb una proposta molt divertida i creativa a partir de la resolució de conflictes. Hem creat i representat uns esquetxos sobre situacions escolars i les possibles resolucions pacífiques. Després hem compartit les nostres sensacions en les diferents fases del procés i hem realitzat un recull d’eines útils i eficaces per gestionar situacions conflictives.