Sortida a Can Zam!

Aquesta setmana, l’alumnat de 3r han anat a peu fins el Parc de Can Zam, a través del camí per a vianants paral·lel al riu del Parc Fluvial del Besòs. Un cop allí han realitzat un taller mediambiental per conèixer els animals vertebrats i invertebrats que viuen en el parc, parant més atenció al petit ecosistema del llac del parc. Hem après molt tots plegats! En acabar hem gaudit de l’ esmorzar a la zona de picnic del parc i d’un merescut temps d’esbarjo a la zona de jocs de parc.

Finalment hem reprès el camí de tornada a l’escola seguint el petit camí obert entre la gespa i el riu Besòs. Tot travessant les passarel·les de fusta hem anat fent via, alhora que observàvem algunes de les aus que hi trobàvem a prop de la seva llera.

Ens ha fet molt bon dia! Hem arribat a l’escola cansadets, però molt contents per l’experiència compartida.