Sorraescola!

El passat divendres, els nens i nenes de 2n han anat a la platja de la Nova Marbella per realitzar la sortida d’educació física que, des de fa temps, participa el nostre centre, però per la pandèmia es va haver de suspendre.

S’han fet 2 circuits amb 8 activitats per les 4 escoles que han assistit a la jornada. Els infants han pogut llençar discs voladors, fer castells de sorra, omplir galledes d’aigua amb una esponja, trobar tresors/ taps de suro, fer pastissets de “deliciosa” sorra mullada, jugar a futbol o a pales i, l’activitat estrella… mullar-se amb pistoles d’aigua. Aquí hi ha hagut més d’una mestra que també ha gaudit, i molt, de l’activitat i ha acabat una mica xopa. Però és el que té l’estiu!!!!

Ha estat una jornada plena d’energia, no només la del sol que hem tingut, sinó de la que desprèn i transmet la nostra canalla amb la seva alegria. Només per això, val la pena tornar cada any.