Programa de consum de fruita i hortalisses

L’escola participa en el Pla de consum de fruita a les escoles amb l’ajuda financera de la Unió Europea i la Generalitat de Catalunya.

Durant el curs escolar, una setmana de cada mes, es distribuirà fruita i/o hortalisses seleccionades segons l’estació de l’any, la proximitat de producció i la qualitat.

La fruita es repartirà entre els nens i les nenes de l’escola perquè la consumeixin durant l’esmorzar i/o el berenar.

Nombrosos estudis mostren els beneficis de consumir 5 racions al dia de fruita i verdura (tres peces de fruita i dues racions de verdura).

Per millorar la salut, cal menjar fruita i verdura en cada àpat, tant a casa com a l’escola, i mantenir un estil de vida actiu (caminar, pujar escales, jugar, fer esport…).

Cal potenciar accions que afavoreixin la salut dels infants.