Gramactiva’t 2024

Amb motiu del Dia Mundial de l’Activitat Física, 6 d’abril, el 4 d’abril s’ha dut a terme Gramactiva’t 2024, la tercera edició d’una jornada plena d’activitats esportives, organitzada pel grup de treball de mestres d’Educació Física amb el suport del Centre de Recursos Pedagògics i la col·laboració de l’Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet i el Consell Esportiu del Barcelonès Nord.

Més de 1000 alumnes de cicle superior de les escoles de la ciutat de Santa Coloma han compartit diferents propostes de jocs i activitats relacionades amb l’activitat física, l’esport i la salut, en diferents espais del recinte de Can Zam i en col·laboració amb diferents entitats esportives i de la salut. Tots  han contribuït a  una autèntica festa de l’activitat física, l’esport i la salut!

Volem compartir amb vosaltres algunes fotos de la jornada. Feu clic a la imatge.