Eleccions Consell Escolar

El Consell Escolar és l’òrgan de participació de la comunitat escolar en el centre.
D’acord amb la RESOLUCIÓ EDU/3014/2023, de 30 d’agost, per la qual s’estableix el calendari i el règim del procés electoral per renovar els membres dels consells escolars dels centres públics i privats sostinguts amb fons públics de titularitat del Departament d’Educació. Per tant, hem de procedir a celebrar eleccions en el sector de pares, mares i tutors o tutores d’alumnes.
El cens electoral estarà exposat en el tauler d’anuncis al vestíbul de l’escola els dies 6, 7 i 8 de novembre. Haureu de consultar-lo i en el cas que trobeu algun error podreu fer la reclamació pertinent al despatx de direcció fins al dimecres dia 8 de novembre.
Qui pot ser candidat/a? Poden ser candidats/es tots els pares, mares, tutors o tutores dels alumnes del centre que figuren en el cens electoral.
Com i quan presentar la candidatura? Per presentar la candidatura només cal omplir un imprès que us facilitaran a Direcció i lliurar-lo en les dates marcades en el calendari.
Com es forma la mesa electoral? El dia 10 de novembre, es farà un sorteig entre tots els pares, mares i tutors o tutores d’alumnes per tal de triar dos titulars i sis reserves, que se’ls informarà degudament.
Com es fa la votació? La votació es farà el dia 22 de novembre de 2023. L’horari de la votació serà de 9.00h a 9:30h i de 16:15h a 16:45h al vestíbul de l’escola. Cada pare, mare i tutor/a legal d’alumnes del centre té dret a un vot (presentant el DNI, NIE, passaport o targeta de residència). Cal tenir en compte que no es pot delegar el vot i que no és permès el vot per correu.

L’ÈXIT EDUCATIU, UN OBJECTIU I UNA RESPONSABILITAT DE TOT@S