Convivències i sortides fora del centre educatiu. PROA+

Aquest curs hem dedicat una part del finançament del programa PROA+ a subvencionar una part de les convivències i sortides escolars.

Les colònies permeten desenvolupar les habilitats socioemocionals de l’alumnat, alhora que es fa un treball de cohesió grupal. La participació de tot l’alumnat del grup és un aspecte clau per aconseguir la inclusió i la no segregació.

Aquesta actuació permet, juntament amb les sortides finançades, treballar aspectes curriculars relacionats amb les competències personals, habilitats socials i les competències de les diferents àrees de coneixement de manera vivencial i significativa per a l’alumnat.

Aquesta activitat ha estat finançada pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i el Mecanisme de recuperació, transformació i resiliència i per la Unió Europea NextGenerationEU (PROA+).