Colònies de 2n i 4t

Dilluns 16 i dimarts 17 de maig els nens i les nenes de 2n i de 4t vam anar plegats de colònies a Can Foix i ens ho vam passar super bé!

Dilluns vam arribar directes a la llotja de Vilanova, vam poder visitar l’espai i veure un ofici tan antic com les “remendadores” (senyores que es dediquen a cosir les xarxes dels pescadors). Després vam poder jugar en un parc i vam dinar a l’ombra d’uns pins, quan vam acabar vàrem anar a fer jocs de sorra a la platja i vam remullar els peus!

Finalment, vam arribar a la casa on vam berenar pa amb xocolata, i vam fer una cursa d’orientació. Abans de sopar vam pujar a les habitacions i ens vam instal·lar a les lliteres! Ens va agradar molt! Finalment, vam realitzar l’esperat joc de nit amb les llanternes i vam caure esgotats i esgotades al llit!

Dimarts ens vam aixecar ben aviat i després d’esmorzar, els de segon vam fer racons d’experimentació marins I els de quart un circuit d’aventura. En acabar vam jugar, vam dinar i ja vam agafar l’autocar per tornar a Santa Coloma.

Han estat dos dies molt intensos, on hem gaudit moltíssim d’aquesta experiència tots plegats!